به گزارش خبرگزاری مهر، حجتالاسلام آرش رجبی اظهار کرد: بهبود اکوسیستم تبلیغی و ارتقای کیفیت فعالیتهای فرهنگی از جمله اهداف این طرح است.
وی ابراز کرد: این رتبه بندی با شفافیت و عدالت، به رشد اکوسیستم تبلیغی و ایجاد رقابت سالم کمک میکند و گروهها با بهبود عملکرد، نشان تبلیغی دریافت خواهند کرد.
حجتالاسلام رجبی در ادامه افزود فرآیند اجرایی، فعالیتهای تبلیغی، میزان تأثیرگذاری و جایگاه در شبکه تبلیغی معیارهای ارزیابی این طرح شمرده میشود.
وی به زمان اجرا اشاره کرد و گفت: این طرح طی ۶ ماه و در سه فاز اجرا خواهد شد و شناسایی نقاط ضعف و قوت گروهها، افزایش نوآوری و بهرهوری در تبلیغات فرهنگی، همچنین الگو سازی برای نهادهای فرهنگی سراسر کشور از نتایج این طرح خواهد بود.
گفتنی است، متولی این طرح اداره کل شبکهسازی و راهبری فرهنگی تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران است.
![راه اندازی تولیدی میوه خشک [0 تا 100 سختی ها و آسانی ها] راه اندازی تولیدی میوه خشک [0 تا 100 سختی ها و آسانی ها]](https://tehranartacademy.ir/wp-content/uploads/2025/11/1c37236a-5f3a-4f8f-88ec-75eed75a3b99-150x150.webp)




