در سایت وینتو این جمله را بارها گفته ایم. متاسفانه تکنولوژی ها بسیار سریع‌تر از حجم محتوا رشد کرده‌. امروزه سایتها با رنگ و قالب های مختلف و از طریق دستگاه های مختلف برای مخاطب نمایش داده مشود ولی از تولید محتوای ناب و خوب خبری نیست. معضل محتوا به قوت خود باقی ست و اگر توانایی تولید محتوای خوب را داشته باشید میتوانید یک سرو گردن از رقیبا خود بالاتر بیاستید. بازدید کننده در چند ثانیه در مورد محتوای شما قضاوت میکند. فرصت زیادی برای جذب او ندارید.

با این توصیف محتوای خوب و باکیفیت چگونه تولید می شود؟ راه های مناسب تولید محتوای با کیفیت چیست؟ بطور کلی تعریف محتوای با کیفیت چیست؟

در این مقاله به این موضوع ناب میپردایم و امیدواریم کمک حال شمایی باشد که نیازمند نحوه نوشتن یک محتوای خوب و باکیفیت هستید. در آخر یاد خواهید گرفت که چگونه یک محتوای سئو شده بنویسم.

در ابتدا بگویید که چه کسی قادر است ذهن مشتریان شما را به روشی واقعی و قابل اتکا درگیر خود کند؟  بیشک فردی که به تمام جوانب کار شما احاطه دارد. احتمالا شخصی مانند یکی از کارمندان شما بهترین مورد برای این موضوع است. ولی چه کارمند شما و یا هر شخص دیگر باید بداند چه مطالبی بنویسد و چگونه مطالب خود را برای مخاطب و موتور های جستجو ویرایش نماید.

توصیه های زیر برای هرشخصی ست که به تولید محتوای با کیفیت اهمیت میدهد:

انتخاب کلمه کلیدی - اصول نوشتن محتوای با کیفیت

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا

اولین قدم در تولید محتوا انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. بر اساس محاسبه شاخص KEI ،  تعداد جستجو ، میزان رقابت ، و مواردی دیگر لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه خود جمع و جور کنید و سپس از آن در تیتر اصلی ، تیترهای داخلی و به اندازه کافی در محتوای خود بهره ببرید. شدیدا از زیاده روی در استفاده از کلمه کلیدی در محتوا پرهیز کنید.

 

انتخابات موضوعات پرمخاطب برای تولید محتوا

همین اول کار بگوییم که برای تولید محتوا همیشه باید گوش‌های تیزی داشته باشید و مباحثی که برای کاربران جذاب است را برای تولید محتوا انتخاب کنید. موضوعات روز ، رویدادهای هر صنعت، اخبار جالب وجذاب، آموزش های کاربردی و مواردی از این دست میتواند ترافیک خوبی برای سایت شما به ارمغان بیاورند.  موضوع تکراری و پربازدید میتواند در جذب بازدید موثر باشد اگر دیدگاه شما را در بطن خود داشته باشد.  جذب ترافیک بوسیله محتوای مفید و در ادامه افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت طراحی شده شما میتواند بخوبی در بازاریابی محتوا برای شما مفید واقع شود. برای تولید محتوای خوب میبایست به‌اندازه کافی درگیر کسب‌وکار شده باشید. اگر گوش های تیزی داشته باشید از درودیوار محتوا ناب برای شما بیرون میریزد و همیشه به یاد داشته باشید که :

 

محتوای خوب بر پایه سوژه جذاب استوار است 

 

تولید محتوای خوب و طولانی

محتوای خوب آن‌قدر روان و کامل و بی‌نقص نوشته شده است که مخاطب با یک نگاه و یک‌بار خواندن متوجه مطلب می شود ولی با این وجود گوگل به شدت بر نوع محتوا و میزان آن اهمیت قایل است. الگوریتم های این موتور جستجو تشخیص کیفیت را بر اساس مواردی تنظیم کرده است که حجم مطالب یکی از آن به شمار می رود. بر طبق آخرین تحقیقات و آمارهای به عمل آمده مطالب تقریبا طولانی تر تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارند و باعث بالا رفتن نرخ تبدیل کاربر می شوند. محتوای خوب شما باید کاربران و بازدیدکنندگان را به اندازه ی کافی درگیر خود نماید تا مخاطب مجاب شود که شما را دنبال کند. محتوای طولانی به بهبود درک مخاطب و بازگشت مجدد او کمک شایانی میکند.

منبع: طراحی سایت وینتو

  • برچسب ها:

    به اشتراک بگذارید :

    مطلب قبل و بعد
    مطالب مشابه